onsdag 27 juni 2012

När vi var på utflykt till Rönninge

Idag tog vi en tur med bil, jag och Linda aka Dalkullan och barnen. Vi åkte till Uttringe, där jag och O gifte oss. En av mina bästa platser här på jorden. Vi promenerade på tomten. Såg två snokar och hanterade våra ormrädslor med suveränt lugn. Eftersom vi båda två jobbar på gravidkilona drack vi x antal koppar te innan vi tog oss vidare till IKEA för lite småhandling. På vägen hem var det stopp i trafiken och jag stod för barnens underhållning och sjöng alla barnsånger jag kunde komma på, med rörelser och allt. Så fort jag slutade satte de igång med gråt och gnäll igen så stackars Linda fick lyssna på min skönsång i minst en halvtimme.

Algot trivdes i sin bärstol


Mamman och Lilla Damen


Vännerna

Te med den fina utsikten
IKEA vill inte att man ska bli smal. Men jag avstod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar