måndag 25 juni 2012

När jag hade gjort en fotobok

Å va mysigt det är att kolla på kort! Idag hämtade jag ut 2011 års fotobok från postombudet. Jag älskar att göra en sammanställning av årets bästa bilder så att bilderna kommer till större användning än när de ligger i datorn. Det är mycket roligare att titta i en bok än digitalt och jag visar mina kort mycket mer än jag annars skulle gjort. Jag har beställt tre år i rad nu och från det här året kommer det få bli två versioner, en barn och en vuxenvariant. Jag brukar beställa från ifolor och den här gången landade en Deluxebok på 96 sidor i liggande A4-format på 607 kronor. Det som tar tid är egentligen att välja ut bilder. Jag gjorde medvetet månaderna fram till november hårdare gallrade än annars eftersom jag ville frossa i mag- och bebisbilder i slutet av boken. Kul att se tillbaka på graviditeten och första tiden med Vally.

4 kommentarer: