måndag 25 juni 2012

Maten idag, måndag

Började som vanligt:
Frukost- shake
Halv banan
Lunch- shakesoppa
Kaffe och 1 äpple
1 nutrilett bar caramel
Aktivitet: kort promenad ca 1,5 km pga ösregn

Men nu då?! nu ska jag in till stan, är supersen, och ska träffa de finaste av vänner: Helen och Mathilda på Vapiano. Frågan är vad jag ska ha till middag denna synnerligen regniga och kalla dag. Sallad, finns inte så roliga veg tyvärr och det är kallt :(, pasta (inte heller känt som smalmat) eller pizza (kanske det minst smala av livsmedel on the planet) Jag tog bilen halvvägs för att inte bli ännu senare och för att jag ändå inte ska dricka några kalorier i form av vin. Jag är supersugen på vapianopizza såklart. Svåååårt läge. Hur göra?

Imorse när jag vägde mig visade vågen 86,7kg dvs minus 1,9 kg. Fattar att det troligen mest är vätska och dagsformen men ändå! Det är ju åt rätt håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar