måndag 25 juni 2012

När vi förlustade oss

Jag valde bort pizzan! Ni hörde rätt! JAG valde BORT PIZZAN! Tog en sallad med mögelost, parmesan, jordgubbar, valnötter och scampi. God! Inte pizzagod men inte heller lika flottigt. Det var väl bra. Unnade mig vatten till maten och en latte efter.

Mathilda och Helen! Vilka fina vänner! Vi konstaterade att vi som grupp firar 15-årsjubileum om två år (jag och M firar väl egentligen 24 år samma år eftersom vi går way back) Anyhow! Vi har en plan! Spara 100 kr i månaden och i september 2014 ska vi på en weekend! bra plan! De växer inte på träd, de vänner som man med säkerhet vet att man känner om två år. Det är något att förvalta och vårda ömt! Med ett gemensamt konto och en plan!

3 kommentarer:

  1. Så roligt att äntligen ses utan barn :) Tycker du var grym som höll dig till sallad, såg riktigt god ut.
    Nu är planen skriven i din blogg också så nu är det ingen återvändo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är fina de små, men ännu finare när man får ledigt från dem!

      Radera
  2. Men vad härligt med jubileum! Och heja dig som valde den smarriga salladen! Jag och en kompis har hängt ihop sen dagistiden och firade således 20 år ifjol, men det kom lite barnafödande och dylikt i vägen, vi siktar på att hitta på något kul framöver när jag slutat föröka mig i tid och otid ;)

    Sv: Ja, det är verkligen en helt annan sak den här gången, men lika underbart!

    SvaraRadera