tisdag 12 juni 2012

Bilderna från- När kördamerna var här

Ligger lite efter i mitt bloggande pga ovan nämnt bloggförbud på kvällarna samt att jag inte hade lagt över bilder från systemkameran förrän under gårdagen när O satt och gormade framför fotbollen och jag fixade med bilder, tömde diskmaskinen, dammsög, tvättade och annat som inte blir gjort på dagtid med "Hyper-Activia".

Här kommer iallafall bilder från i fredags, när sommaren var här. Promellen och Svärmor var här med sina golliga ongar, vi hade picknick på stranden bland 20 änder som ville stå på vår filt. De "stora" barnen, Vally och Melvin fick prova att stå i sanden och i vattnet. Mycket kul! Melvin fick sedan ett utbrott och vi sökte oss hem för att avnjuta tidernas mest förflyttade morotskaka (blev till i Viksjö, har vilat i frysen i Skärmarbrink, har varit på stranden och sedan avnjutits i trädgården). 

Gänget: Erik B, Melvin och Vally

Ellen och Susanne på min gata, med mitt hus i bakgrunden




The sky is the limit Melvin







Man får ont i ryggen med den här stilen






2 kommentarer:

  1. Finfina Bilder från en finfin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fint att se tillbaka på när vi sitter på kontoren efter mammaledigheten!

      Radera