måndag 18 juni 2012

När första dagen på resten av mitt nya liv var slut

Måndag 18 juni:
Frukost: cambridgeshake
Lunch: avokado, ägg, mozzarella, paprika, tomat, gurka
Mellis: melon, hallon, jorgubb, kaffe m mjölk
Middag: cambridgesoppa
Aktivitet: promenad 3 km (med Annika och tvillingarna) plus ca 4 km (med Julia och Linda)
Humör: depp
Antal tankar på tårta: 100
Kommentar: Vally gnäller så fort vi är ensamma. Får lite panik. Önskar sockerkompensera för att jag väcktes 5 imorse. Men ska såklart inte. O är inte helt med på tåget. Han fattar inte riktigt problemet...

4 kommentarer:

  1. Första dagen suger alltid. Det vet vi sen innan.
    Imorgon kommer det att kännas en aning bättre. Kanske bara 80 tankar på tårta. Bra promenixar! Och maten du ätit idag lät mycket gott. (minus soppan och shaken...) haha :P

    Jag har ätit 1. jordnötsbar 2. en chokladsmoothie 3. en jordgubbssmoothie 4. en caramelbar

    Jag har tränat Stationsjympa 90 min.

    Imorgon tar jag hand om lilla damen! Bli bra! Hejja dig, hejja oss! Peppppp!

    Puss och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så grymt duktig du är. Tack för hjälp och pepp!

      Radera
  2. Detta med bebisgnäll! Så SJUKT påfrestande efter ett tag. Jag menar VERKLIGEN! Men också: heja heja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy faaan! Gnället alltså. Det finns helt klart inget värre ljud!

      Radera