torsdag 28 juni 2012

Matdagbok torsdag

Frukostshake
Del av äpple samt avkok av äpple och päron som jag kokade barnpuré av.
Lunch: bladspenatsallad m tomat rödlök och fetaost, räkor, ägg, broccoli keso
Jordgubbar och 1 äpple
Middag shake och halv avokado och 10 räkor
Aktivitet: 2 km promenad för att söva vally, 30 min gräsklippning, 2,5 km promenad till stranden med Susanne Ivars och Ellen och 2,5 km hem 5 km löpning på ca 33-35 minuter.

Kommentar: Ätit mer än de andra dagarna, men rört mig mycket. Runkeeper hängde sig så jag tappade tiden på löpningen, irriterande som fasen. Jag var otroligt osugen på att springa men tog mig runt trots det och trots att jag glömde vattenflaskan som jag annars sultar på som en baby när jag springer. Känner mig mycket sporrad av förra vägningen. Ska försöka hålla mig till 1 gång i veckan för att inte bli besatt av gram upp och ner.

2 kommentarer:

  1. Heja vad duktig du är... Känner mig genast lite lat när jag sitter i soffan och parar ihop strumpor :)

    SvaraRadera
  2. Och simning också!

    SvaraRadera