lördag 2 juni 2012

När ni blev gröna av avund

Ojojoj! Jag har haft ynnesten att bli bjuden på sminkfika hos Katarina www.kattakvack.se , ni vet min favvobloggare och nästan granne. Hon har även haft en sminkblogg i massa år och hade nu storrensning av sitt lager. Jag plockade på mig smink för ett decennium till ett värde av god knows. Så fantastiskt hedrad jag känner mig att få va med på en sån härlig tillställning. Kolla här hur det såg ut när Kattis vänner och bekanta tog tabberas på sminket: http://beleza-blogg.se/?p=13241

Jag gick hem med den här högen av grejor. Sjukt nöjd över att ha knipit åt mig beautyboxen med döskallar från make up store som jag kunde ösa ner alla produkterna i. Allt utom de 20 nagellacken som inte fick plats :) Nu har jag provat alla läppstift och mina läppar ser helt mosiga och svullna ut. Så nu blir grejen att prova nytt smink varje dag som tid finnes. Vem säger att man inte kan ha rödamattanröda läppar på barnvagnspromenaderna liksom.

10 kommentarer:

  1. Woop woop! Så himla kul att du kom <3

    SvaraRadera
  2. Men ho my god! Hur... Hur... Jag är nog lite grön. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara för att skrubba in den gröna färgen kan jag meddela att jag nog har en ny ögonskugga som du kan matcha med :)

      Radera
    2. Men tänk att du kan få bli lika vacker som jag ;) härligt! Vad är det för färg?

      Radera
  3. Oh my, vilken orgie i skönhetsprodukter, härligt! Och självklart kan man lyxa till småbarnsvardagen med lite snyggt smink, tummen upp för det :)

    Katta har varit en av mina favoriter länge, så kul att du fått henne till nästangranne :)

    Sv: Tackar, magen hänger med, och jag trampar på så länge det går. Blir nöjd varje gång jag tar fram plånkan ur väskan..Så man kan lätt säga att den fyllt sin funktion!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo hon är ju lätt att gilla liksom, bjussig på sig själv!

      Radera
  4. Sv: Haha, jag gillar älgar! Och ugglor! Idag har varit en betydligt bättre dag, svackor kan som vara sköna i efterhand, då känner man sig on top of the world under "vanliga" dagar :)

    SvaraRadera
  5. Själv borde jag nog gå och köpa mig en underlagskräm...har kört less i more för länge nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Less is more är ett bra motto med en bebis!

      Radera