fredag 2 november 2012

När vi har barnasinnet kvar

Jaha. Sista dagen som officiell föräldraledig. Vi har varit i lekparken, hela familjen och på babyrytmik i Sickla med mamma/pappa/bebisgruppen. En fin avslutning på ett grymt år. Jag deppar järnet över att det är slut! Min fina bebis har hunnit bli så stor och skojig och jag lämnar över ett underbart sällskap till O. Jag är superglad att jag varit hemma så pass länge och hunnit med att se henne: börja gå, säga första orden, få första tänderna och äta riktig mat. Känner att det blir en fin bonus att hon och O ska vara hemma ett bra tag och samtidigt är jag glad över att hon redan har de flesta av de skills jag tycker ett barn som börjar förskolan ska ha. Nu ska vi förbereda italienskt fredagsmys med brucetta, risotto och kronärtskocka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar