fredag 16 november 2012

När jag provar VAB

Nog trodde jag att det skulle ta längre tid än en vecka på jobbet innan jag skulle behöva vabba. Men icke. Natten till torsdag vaknade jag till ljudet av magsjuka. Mmmm najs. Det är alltså mannen, inte barnet som varit däckad och då säger reglerna att jag får vabba och han får va sjuk. Jag verkar peppar peppar inte drabbas av kräkor, O drabbas däremot alltid. Så idag och igår har jag gästspelat i mitt gamla liv och har träffat barn och föräldrar på lekplatsen och druckit kaffe. Helt ok med mig!
Men nu håller vi tummarna för att jag och damen inte smittas! Tack på förhand och trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Ooo, hoppas ni klarar er från det där otäcka! Och måste säga att LD är så söt. :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är hon! Mvh/ opartisk beundrare ;)

      Radera