söndag 18 november 2012

När jag också blev sjuk

Fan också! Mina kollegor kommer tro att jag är en vekling. Jobbar en vecka sen VAB och nu när O verkar återställd då kom ont i halsen, huvudvärk och ont i kroppen krypande under söndagen. Och så kom frossan. 18.00 skakade jag som ett asplöv och fick psykbryt på gnällbarnet (som håller på att få 3 tänder och har ett hemskt humör). Och så tempen. 38.9 på termometern dvs över 39 IRL. Misstänker starkt att jag måste vara hemma imorgon och det känns såååå himla jobbigt och irriterande. Jag som vill visa vilken tillgång jag är på jobbet. Så får jag ställa in möten, igen! Fan också! Jag som aldrig brukade va sjuk. Det är väl en av de där berömda sidorna av moderskapet.

3 kommentarer:

  1. Åh nej! Stackars! Vi får fokusera på det positiva - du hinner förmodligen krya på dig till på lördag. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fattas bara annars! Här ska drickas eftermiddagste och promeneras i slottsparker och drickas bubbel och tjejflamsa! Och hör sen!

      Radera