tisdag 13 november 2012

När det är fars vecka

Oj va trött jag är! Det är faktiskt kul att jobba men trött som attans är jag. Luften på kontoret är så otroligt dålig och huvudvärken kommer som ett brev på posten. Det är en enorm skillnad från promenader minst en timme gärna två om dagen till kontorsjobb och träningsförbud (efter operationen). Saknar mitt aktiva liv! Jag ser iallafall till att promenera till och från tåget 2*15 minuter om dagen vilket är riktigt skönt.

Igår började vi fars vecka eftersom fars dag så att säga uteblev pga Jönköpingtrip. Jag har lovat mig själv att anstränga mig lite extra för kärleks skull. Det är annats så himla lätt att fastna i vardagstråket och familjen AB. Igår var det hemmaspa och O fick massage med plingplongmusik och tända ljus. Idag fick han säsong 3 och 4 av Dexter. Får se vad som händer imorgon. Måhända är jag fru i världsklass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar