onsdag 28 november 2012

När det gäller att va snäll

Varje år är november min stora utmaning. Klarar jag november utan att bli riktigt deppig så är resten en bit kaka. Och vad har vi nu, jo 28 november och två dagar kvar på skitmånadernas drottning. Det har regnat konstant och solen har inte lyst på mig på en vecka. Jag har inte tränat pga träningsförbudet efter operationen. Jag har precis börjat jobba igen. Det skulle kunna vara skit alltihop. Men faktiskt känns det som att jag klarar november i år. Bara för att jag är snäll mot mig själv. Jag försöker att hålla nere prestationskraven på alla fronter. Jag går och lägger mig tidigt varje kväll. Jag går på social sparlåga. Men om ni undrar så är jag ok. Jag kommer tillbaka. När det blir ljusare igen. Och när jag tänker på att det snart blir vår igen blir jag alldeles glad. 
Så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla in ett avsnitt av Arne Dahl på svtplay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar