söndag 14 oktober 2012

När vi har familjehelg

Efter torsdagens jobbevent på Bodaborg har jag 1)blåmärken på hela benen 2) träningsvärk i hela överkroppen efter all klättring 3)ett stort behov av att vara med min familj.
Jag känner så starkt att det snart är över, det underbara relativt stressfria året hemma med LD att jag nu behöver insupa varje stund. Ta vara på det som är just nu. För att uppnå maximal familjetid struntade jag i fredagens ekochicksAW och hängde hemma. Igår tog vi våra snygga mössor och åkte och spenderade pengar på lampor och spenderade sedan kvällen med att hänga upp dem. Så trist med standardtakhöjd eftersom det inte medger några spännande lamplösningar utan bara rymmer plafonder (=ugly). Men nu saknas bara 8 fönsterlampor och 3 taklampor innan vi är i ljus hamn och resterande bygglampor kan tas bort. Idag ska vi elda på tomten och moster Åsa ska passa damen.

3 kommentarer: