torsdag 11 oktober 2012

Bodaborg

Idag lämnade jag damen hos Pär i föräldragruppen kl 7.15 efter att hon sovit HELA NATTEN och vaknat på strålande humör. Hon var nöjd och glad direkt när vi kom dit och det var lätt att lämna henne. Sen åkte jag med mina nya kollegor för en heldag i Oxelösund. Första halvan var lite planering och andra halvan var toklek "fångarna på fortet" på Bodaborg. Det är absolut en av de roligaste grejerna jag gjort! Jag var i laget som var mest taggade och vi körde de svåraste, mest fysiskt ansträngande banorna. Nu är mina ben helt fulla med blåmärken och jag känner mig mycket mer taggad att komma tillbaka till jobbet än innan. Jag kan verkligen rekommendera Bodaborg. Så himla kul och klurigt och sammansvetsande.

1 kommentar:

  1. Ja! Det är riktigt kul där! :) och gött att återkomsten till jobb känns mer peppande nu. :-)

    SvaraRadera