måndag 14 maj 2012

Upp och ner med Norbergskan

Ett tag har jag funderat lite på bloggen och vad den har blivit/börjar bli. Från att ha varit något jag skrev i någon gång i veckan mest för att dokumentera livet med bilder så har det alltmer blivit ett forum där jag tänker högt och ibland flera gånger om dagen. Jag delar med mig alltmer av mig själv och är mer delaktig i den så kallade "bloggosfären" och jag känner därför ett behov av att ändra om lite så att utsidan och insidan matchar. Därför nytt namn: Upp och ner med Norbergskan. För mig symboliserar det att jag delar med mig av både glädjeämnen och jobbiga saker, lättsamt och tungt. Glatt humör och det som gör mig nere. Så småningom kanske jag orkar ändra mer revolutionerande saker än namn och header, men just nu får det räcka såhär. Tiden räcker inte till mer med en liten härjo. Den gamla headern hade ju snart två år på nacken så det var dags att uppdatera...

1 kommentar:

  1. Den nya headern är då grymt fin (vilket även den gamla var), jag gillar verkligen idén med alfapet-bokstäver men har aldrig kommit mig för att använda mig av det själv :)

    Sv: Skorna är ett par älskade gamla godingar som jag hittade på rea för några år sedan. De enda finskorna med lite klack som jag inte får ont i fötterna av :)

    SvaraRadera