onsdag 2 maj 2012

En grym sak...

... med att nästan helt ha slutat amma (på dagtid iallafall, det äts fortfarande ett par nattmål var och varannan natt samt frukost och kvällsmål but anyways) är att JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN GARDEROB!!! Det går alltså att välja fritt bland en massa linnen och tishor som jag inte kunnat ha på över ett år. Ok att det mesta sitter som skräp pga ca 10 kg plus, alla dekorativt samlade mellan höfterna och revbenen men ändå, vem bryr sig. Ingen spanar ju ändå in en mamma med barnvagn utan på sin höjd spanas charmigaste bebisen in. Jag är bara lite exalterad över att plötsligt få fler valmöjligheter än HMs eller Lindex amningslinne i svart eller vit.

Allt är toppen just nu! Jag är fullkomligt hög på solljus och vi har snart byggt färdigt the unit som kommer att revolutionera vår hall för all framtid. Jag ska bara måla en omgång till och leka Lulu Carter och styla till den sista finishen innan ni får ta del av resultatet. Over and out!

2 kommentarer:

  1. Vad kul. Man kanske skulle ta en kik i garderoben själv. Jag har nämligen oxå dessa charmiga kilos mellan midjan och revbenen. Men att det slår över till att bli vulgo vill man ju inte. :-) I morgon blir det reclaim the clothes, (med viss försiktighet:). Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja reclaima the closet Susie-lou! Men jag håller med, man vill inte va vulgotjockisen i förorten som är ute och visar upp en glipa mellan byxa och tröja, så riktigt de minsta tröjorna går iallafall inte jag på ännu på ett tag...

      Radera