tisdag 8 maj 2012

Natt= terror Dag= sol

Terrorism kommer i olika skepnader. Ibland kommer den förpackad i sötaste ljuvligaste förpackningen. Men låt er inte bedras av det gulliga babyhullet och jollret och skrattet för på natten kommer den sanna terroristen fram. Jag tror att vi alla kan enas om att det klassas som tortyr att väckas varje kvart av illvrål och otröstligt gnäll som inte verkar ha nån orsak. Jag veeeet jag klagar igen. Jag vet att jag valde det här själv. Jag vet att "det blir bättre", men NÄR?! Eller jag vill nog inte veta när, för jag vill nog helst vara ovetande om detta ska fortgå i månader. Kan heller inte riktigt umgås med nån pga magsjukan (som verkar bättre, men man ska ju vänta några dagat så man inte smittar andra bebisar) så här sitter jag med iPaden i solen och försöker hålla humöret uppe. Är ju sjukt mysigt att det är maj och sol och ganska stora musöron på björkarna! Alltid något!

1 kommentar:

  1. Tack för en väldigt snäll kommentar, vad glad jag blir! Min onge är 8 månader, hon blev det igår, och hon firade detta med att för första gången sova en hel natt igenom. Jag har hört flera säga att det sker något magiskt där vid åtta månader, jag hoppas det är sant och håller i sig. Det finns hopp med andra ord!

    SvaraRadera