måndag 28 maj 2012

För 10 år sedan

Sjung om studentens lyckliga dar! Vi kommer ju att ses ändå. Fy fan vad vi är bra! Vad ska jag bli när jag blir stor?

Jag tror att mitt liv blivit ungefär som jag föreställde mig det då i gymnasiet. Men människorna i mitt liv nu är i princip inte alls samma som de som var nära då. Konstigt det där hur man ena stunden är så viktiga och självklara för varandra och hur man några år senare är främlingar för varandra. Jag tror iallafall att jag skulle göra om mina livsval om jag fick leva om de senaste 10 åren med facit i hand.

2 kommentarer:

  1. Inser vad länge vi har känt varandra när jag läser det här och jag hänger mig kvar som en igel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju faktiskt helt underbart. Minst en igel borde ju alla ha! Kram

      Radera