fredag 18 maj 2012

Långhelg

Vi hänger på kusten. Det är blåsigt och inte så varmt. Men det är ganska mysigt att hänga hela Os familj och klan och drömma om att det inte är långt kvar tills vi är här och spenderar dagarna på stranden. Man drar på sig en hatt och myser mot den varma väggen i lä och hör hur O och hans pappa har dille på att fixa med gräsklipparna. Hör något prat om att "det blir stora servardagen det här" och tänker att ja, så klart det blir. Han kan ju inte hålla sig borta från att fixa en endaste dag min fina man. Trots att jag "kommit överens om" att nu tar vi det lugnt hela familjen i helgen va, och tar ledigt från allt vad husfix heter. Tur att jag kan leka med min nya camera+ app helt ostörd då.

2 kommentarer:

  1. Det ser ju fantastiskt härligt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Härligt var det, och röd om näsan blev jag!

      Radera