fredag 25 maj 2012

När Norbergskan fick besök och tog sig ett dopp

 Igår kom fina Jessica med sin lilla glupske superhjälte aka SuperTed, 6 veckor. Jag tror banne mig att han åt 90% av tiden den lilla sötnosen. Tar mig tillbaka till tiden då Vally hängde vid "mjölkbaren". Det var såhär i efterhand ganska gött att det var november då och att det var helt ok att sitta inne i soffan, kolla dvd och käka bullar när man skulle ha brösten framme hela dagarna. När Ted hade ätit i 3 timmar nonstop bestämde vi oss för att han fick lov att vara nöjd och tog en promenad och när vi svettats med vagnarna en långrunda tog jag mig ett dopp i Drevviken! Inte ens kallt var det! Den här veckan tar pris som årets bästa! Några av bilderna har jag lånat av Jessica.
Mammakroppen fick sig ett bad
Världens gladaste bebis!

Bra morot för nybörjarkrypare
Utehäng i skuggan

Vally får se sin barndoms badsjö ordentligt för första gången

3 kommentarer:

  1. FY FAN vad modig du är som vågade doppa dig. Mvh, badkrukan

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog få i dig i sjön vad det lider! Var riktigt härligt ju!

    SvaraRadera
  3. Men tänk, idag har han inte hetsammat! Kanske vi är ute ur amningsskogen nu!

    SvaraRadera