torsdag 3 november 2011

Shoppingsug

Har ju alltid önskat mig en randig POP bebis. Snälla syster E upplyste mig om att POP har 35% rabatt på en massa randigt denna veckan tom 4/11. Dagens promenad med stavarna får nog bli till POP för att inhandla en tjusig fleeceoverall i strl 62 och så får jag se om jag kan motstå att köpa mössor, tossor, vantar, pyjamas, filt med mera.
http://www.polarnopyret.se/sv/Main-Menu/Vara-kampanjer/JUBILEUMSKOLLEKTION/?sectionid=jubileumskollektion

Jag ligger vaken här nu vid 4-snåret och jag ger helt enkelt upp ambitionen att sova. Blir så när vareviga natt är likadan. Halsbränna, tung mage som begränsar möjligheten att ligga hur man vill, tankar som snurrar på förlossning och tapeter till huset med mera. Ska lyssna lite ljudbok och se om jag kan sova ett par timmar till. Annars får det bli en lur på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar