fredag 4 november 2011

Kunde inte motstå

Visste väl att jag inte skulle kunna stå emot en bra rabatt på det finaste jag vet. Vindfleeceoverall, mössa, vantar och babyfilt, med 35% rabatt sparade jag nog 400 kr. Nu blir det ett litet pyre i randigt trots allt. Marinblått funkar ju för både flick och pojk och passar fint till den marinblå Emmaljungan som vi fått låna av syster yster.
Har nu vaggat runt på stan med lika vaggande Susanne hela eftermiddagen och förlossningen verkar kommit av sig. Ja ja, plötsligt händer det.

2 kommentarer:

  1. Soffan är arvegods från Crilles mormor..Tandborstningssoffan kallar vi den för, det är nämligen bara vid tandborstning den nyttjas ;)

    Håller tummarna för att förlossningen kommer igång "på riktigt" snart så ni får träffa er lilla älskling :)

    SvaraRadera
  2. Vi saknade dig idag! Det gick bra, trots utkylt kapell och helt olika tonarter för oss och Ivars på Livets morgon. Haha. Jag har också köpt en sån randig filt! Kläder kan jag ju inte köpa än.

    Jag hoppas att han (ja, jag tror att det är din också är en han!) hinner komma före nästa söndag - annars kanske du kan komma och lyssna i alla fall. Kram!

    SvaraRadera