måndag 21 november 2011

Du och jag Vally, du och jag!

Nu är det vi som är hemma ihop. Jag och mitt lilla barn som har det sötaste lilla luddet till hår, som knarrar och grymtar mer än skriker, som äter och äter och äter, som sover som bäst på mitt bröst, som gör de sötaste minerna när hon bajsar. Nu börjar tio månader av mammaledighet på riktigt. Pappan har åkt till jobbet och har till och med glömt telefonen hemma, så mycket litar han på att vi ska klara oss själva... Efter denna natt som flutit med matning bara 10, 12, 3.30, 6 och 8,30 är jag snudd på utvilad och vågar nästan tro på att vi ska fixa det här. Du och jag Vally! Du och jag!

3 kommentarer:

  1. Ja, hon ser i alla fall inte det minsta orolig ut! /Ellen

    SvaraRadera
  2. Det ser sjukt fint ut!

    Kram/Lisa

    SvaraRadera
  3. Hoppas att själv-premiären gått bra :) Jag tyckte det var jobbigt i början, men kom in i det rätt så fort. Tycker du likadant, så håll ut alltså! :)

    Sv: husvagm låter väldigt lockande, men kanske lite väl avancerar..ett tält vore också kul! :) Får se vad det blir :)

    SvaraRadera