torsdag 17 november 2011

Desperate housewives?

Alltså, jag har följt seriernas serie sedan start. Under åren i Linköping var det veckans höjdpunkt när vi desperata hemmasocionomer på rullande schema bjöd hem varandra för DH och lyxfika. Har fortsatt kolla i min ensamhet, men har kört med inspelning eftersom det krockar med min kör på tisdagar. Nu sista avsnittet blev inspelningen några minuter för kort och jag missade upplösningen. Nån som kan assistera mig med info om vad hemmafruarna hittade i skogen. Det var ju så spännande och så bröts det... Gaaaah!
Låt mig slippa leva i ovisshet till nästa vecka!

1 kommentar:

  1. Du kan fråga mig!! :)
    Som hittade en uppgrävd grav! Så jäkla spännande. Man fick aldrig se vem/vilka som var i skogen förutom dom.
    Kram Susanne

    SvaraRadera