söndag 16 september 2012

Sande Spa- en recension

Den här mamman packade kabinväskan och tog bilen till andra delen av kommunen. "Checkade in" hos Sande Spa och Hotell för en girls night. Lyx och flärd! Trevligt sällskap!
 Maten: menyn bestod av 1. salta pinnar och vitt vin 2. Tomat och mozzarella paj med räkor och aioli samt hembakt foccaciabröd. 3. Kladdkaka 4. Rött vin och drinkar
5 av 5 toasters
Färska örter
Foccacia!!!
Obligatoriska SPA-fruktfatet
Miljön:  Förstklassigt och exklusivt! 5 av 5 toasters

Snygg!! lampa!!
 Sällskapet:  Mysfaktorn var hög. Dock var damerna inte så glada i att posera framför kameran...



 SPA-upplevelsen: Att ligga i Helens utebubbel mitt i natten, sippa på en drink och titta på stjärnorna! Kan inte bli bättre. Möjligen blev det mindre chiq av att Mathilda hade köpt vattenpistoler som vi gick loss på i poolen.

Träning: Det planerade löpningspasset på morgonen utnyttjades inte pga sovit 5 timmar och mindre lust. 0 av 5 toasters.

Kommer jag tillbaka? JAAAAAA!

8 kommentarer:

  1. Men åh! LAMPAN!!! Den stora svarta. Jag har tittat på en sån. Vill ha vill ha vill ha!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder.. Tack för att ni kom och myste med mig, nästa gång blir det tofflor och ansiktsmask :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glöm inte plingplongmusiken! Tack för en superfin kvällnattmorgon!

      Radera
  3. Men guh vad mysigt! Bra att göra det bästa av hösten. Nu får vi se till att hinna hänga mycket innan du börjar jobba tycker jag! Har du kanske tid i veckan?

    SvaraRadera
  4. Härligt. Blir avundsjuk och vill oxå åka på spa!! Kram

    SvaraRadera