söndag 9 september 2012

När veckans träning snorade inne

Rackarns otur jag har! Jag som borde ha kört 3 pass à 9 km denna vecka har bara sprungit ett på 8 km. Fick sällskap av finaste Dalkullan på en löprunda i tisdags, men sen kom halsontet och förkylningen som tagit udden av min kraft. Så nu sitter jag här och ska summera veckans träning och det har helt enkelt bara blivit ett pass. En hel del promenader med barnvagn och bärmes men bara en löpsväng. Jag som ska briljera på Topploppet om två veckor. :S
I övrigt har jag kommit ner till 80 kg! Wohoo! Dvs minus 8,5 kg sen mitten på juni! Är bara två kvar till målvikten! Men mellan 80 kg och målvikten fick det bli lite äppelpaj. Måste ju skörda och nyttja tomtens läckerheter!

5 kommentarer:

  1. Det är ju helt fantastiskt gjort - 8,5 mjölkpaket liksom! Med träningen är det som det är, du har ju inte avstått av lättja liksom. Du har dessutom sprungit en mil redan så du vet ju att du kan. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska nog gå ändå, men man vill ju maxa formen inte snora och vila! Kram

      Radera
  2. <3 HURRA VAD DU ÄR BRA!!!!! Och jaa shit, 8,5 kg!!!! Fan vad grymt! Snart är du nere på -10 kg!!!!! Och ja, när man är sjuk och förkyld så SKA MAN INTE TRÄNA! Inget är värt att satsa hela sin hälsa för. Och som Ellen säger, du har sprungit en mil! du vet att du kan!!! OCh när man springer lopp får man extra endorfiner och energi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näe det är helt enkelt bara att vänta på att kroppen ska bli redo att träna igen!! Tack och kram

      Radera