lördag 29 september 2012

När det var värt att fira

Mina föräldrar var 41 när jag föddes. När mina systrar föddes var de unga. Tror det är därför jag, men inte de, fick gudföräldrar. Så där lite utifallnågotskullehändaoss tror jag nog att det var. Hur som helst så fick jag världens finaste och bästa tänkbara gudföräldrarna och den raraste och mest genuint fina människan till gudmor. Hon och min mamma växte upp i samma port och kände varandra från bebisåldern och var båda enda barnet, vilket gjorde att de såg på varandra som extrasystrar. Ulla-Britt och Roland har alltid fått mig att känna att jag har en särskild plats i deras hjärtan och de har en stor plats i mitt. Idag firade vi Ulla-Britt som fyller 70. Vally fick följa med och höll hov på kalaset. Grattis Ulla-Britt! Bättre gudmor kan man inte tänka sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar