tisdag 14 augusti 2012

När det plötsligt händer

Jag trodde att det skulle bli en uppföljare på gårdagens pjäs redan idag när lilla Hyperactivia klättrade upp ner, fram och tillbaka och upp på de andra barnens vagnar och ut på stranden medan de andra små mönsterbarnen i mammagruppen satt beskedligt på filten. (å Gud varför har just jag drabbats av ett barn som inte alls uppskattar att sitta still och fika?) Men plötsligt händer det! Alla barnen somnar samtidigt! Och sover i en timme! Och så fick jag mitt bad till slut. All is good in Hollywood.
Mvh
Manisk_badare_83

3 kommentarer:

  1. Hihi... Jag tycker Vally är grym, någon som kan ge mina barn en match :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är underbart att ha dig i åtanke när jag känner mig drabbad av damens rasande framfart. Vet att du vet hur det är! Jag beundrar dig alltmer!

      Radera