onsdag 4 juli 2012

När vi firade systers födelsedag

När syster Åsa fyller år firar vi henne oftast på Uttringe. Gården i Rönninge där jag och O gifte oss, där jag varit på somrarna som barn, med klasserna på klassresa, med kören på körhelg mm. Dagen har varit strålande vacker och varm. Vi har utnyttjat varje minut och liftade ut med O när han åkte till jobbet. Redan 7.20 var vi på plats och firade syster med en bukett pioner och nu 20.20 är vi på väg hem. Vally har lekt och plaskat i balja, jag har solat när hon sov, vi har ätit glass med jordgubbar, grillat och druckit ett glas vin (firar man födelsedag är det undantagsdag). Jag älskar att vara på Uttringe! Det är min bästa plats!

Vi mötte ett par som var ute och rekade inför sitt bröllop och jag gav dem bloggadressen och jag ska se om jag inte kan lägga upp lite bilder från vårt bröllop snart för att dela med mig av våra lösningar för inspiration inför deras vigsel.

1 kommentar: