torsdag 12 juli 2012

När jag tackade Army of Lovers

Jag vaknade av LD som skrek efter välling 5.15. Hon var smått hysterisk och det tog lång tid att få henne lugn. När jag väl kröp ner i sängen igen hade jag supersvårt att komma till ro. Efter att ha snurrat ett tag gick jag upp och packade matsäcken för dagens utflykt med Vallys fästman med familj. När klockan var 6.50 gick jag upp och viskade till O att "vaknar hon nu är hon din, jag går ut och springer". Och så gjorde jag det. Morgonsolen silade in mellan träden och värmde upp nattens regn till ånga och det var nästan religiöst vackert. Och så min playlist sen. Har väl sagt det förr att jag inte har den coolaste musiksmaken men jag måste säga att jag blir nästan löjligt glad och pepp när jag hör Give my lite med Army of Lovers! Körde den tre gånger och fick upp peppen och tempot och så körde jag 6 km på 36 minuter av bara farten. Bra start på dagen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar