tisdag 3 juli 2012

Mat och träning måndag tisdag

Måndag:
Frukost shake
Lunch shake
Mellis: vattenmelon
Middag: halloumi 125 gr, broccoli och en halv tomat
Kvällsmål: galiamelon
Aktivitet: promenad 6,3 + 3,5 km

Tisdag:
Frukost shake
Lunch shake
2 snacksmorötter
Galiamelon
Middag: 2 qournfiléer tomatsalsa och en halv majskolv
Aktivitet: promenad 5 + 1,5 +2 km löpning 5,54 km på 34 minuter (hurra för mig! Det går ju bra det här!)

Kommentar: tack för all pepp jag fått från olika håll efter senaste viktinlägget. Jag har långt ifrån gett upp, men jag känner mig fortfarande lite deppad och opepp på att leva sommaren utan glass och svull. Ska försöka hänga i och kämpa på. Träningen känns åtminstone kul och maten funkar bra, men godsakerna !!!! ojojoj va jag saknar godis kakor glass och vin!

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att sötsuget snart ska försvinna. Som mycket annat är socker beroendeframkallande. :) Snart går abstinensen över... hoppas vi... ;) *Heja heja*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag verkligen att det sabla sötsuget försvinner snart! Kram

      Radera
  2. Hejjjjaaa dig!!!!! Sötsuget försvinners snart! LOVAR!! Din träning är så himla bra! Och maten ser grym ut. Kilona kommer att trilla av, det lovar jag!! HEJJA DIG MIN FINA!!! Så snygg är du i alla fall!!!!

    SvaraRadera