lördag 14 juli 2012

När jag utmanade er

Mina favvobloggare Katta Kvack och Anna Grundberg ska springa Topploppet och jag har nu bestämt mig för att köra jag med. En hel mil ska jag springa/lunka! Vill ni inte va med på ett lag med mig? Jo jo jo! Om 6 pers säger ja denna veckan anmäler vi ett lag. Annars kör jag väl själv då. Ni kan springa 5 km eller 1 mil. Kolla på detaljerna på bilden. Lämna en kommentar eller skriv ett sms om du vill va med!

Men ska jag palla en mil om 2 månader får jag pallra mig ur soffan nu och ta mig ut på en runda! Peppen är inte total, jag är trött i kroppen idag, men orkar jag inte 6 km får jag väl helt enkelt lov att springa kortare/ gå en bit. Vågen stod idag på 82,7 så hurra för 6 kg och att jag nu är på den vikt jag hade på mvc- inskrivningen! 5 kvar men det tar jag efter semesterveckorna. Nu blir det fokus på att hålla igång träningen och inte falla i Västkustfällan och gå upp de sedvanliga 4 kilona.

4 kommentarer:

  1. Jag står still på +6 kg, 6.5 månader efter förlossningen. Ska börja träna...snart. Dock att jag verkligen verkligen inte gillar att springa. Och tiden efter jobbet vill jag ju spendera med dottern den stund hon är vaken. Får masa mig upp på crosstrainern som samlar damm. Måste bara hitta peppen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen många som har en crosstrainer som samlar damm :) jag tänker att jag måste vara i form innan jag börjar jobba så att jag orkar träna när hon lagt sig på kvällarna i höstrusket. Man kommer ju annars inte på tanken att dra ut och springa i november, men har man blivit lite lätt endorfinberoende så dags så kanske det går att hålla igång. Lycka till med kilona.

      Radera
  2. Jag springer 5 kilometer och gör det gärna i ett lag med dig! Ska höra med kusinen om hon hänger med också, hon ska bara få komma hem från Turkiet först.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurra! Va kul! Jag försöker få ihop resten. Har fått napp av minst 1 så bara 2 kvar :)

      Radera