tisdag 10 juli 2012

När vi firade Emma

Forsgrenskan fyller år. Igår bjöd hon in till middag på Vapiano. Ingen brukar va hemma när hon fyller, så hon trodde nog inte att så många skulle komma men vi blev ett stort gäng. Och jag kunde gå! För det var pappans kväll och natt! Det var måhända en av mina sämsta dietdagar ever. Särskilt när jag tog en glass efter maten! En glass. Inte en uppstyrd efterrätt på restaurangen utan en glass från Pressbyrån. För att det var sommar. Och för att jag inte bryr mig efter två glas vin... (note to self: när vinet går in går moralen ut, dvs vill jag bli smal: undvik vin) men jag åt ingen pizza! Men en jättegod räksallad. Men jag dreglade över de andras pizzor! Hur som helst så var det så mysigt att va ute en sväng på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar