torsdag 20 oktober 2011

Vakna nätter, sovmornar och sociala dagar

Jag har verkligen kommit in i känslan att vara hemma. Har kommit ner i varv och känner mig nu mindre stressad när jag är vaken halva nätterna. Har börjat kunna sova på morgonen. Är så glad att jag har många nära och kära som är hemma eller flexibla på dagarna, så att jag kan tanka lite energi och kärlek. Idag har jag tagit det lugnt efter att ha haft lite förvärkar under natten, men tog en fika med pappas fru mitt på dagen och fick på så sätt en liten dos sol och en kort promenad. Veckans dejter kommer nedan.

Promenad med Elin S d.ä. och Axel


Jenny och jag övar på körläxan 
Mathilda, så snygg-
 hon hävdar att hon ser ut som Conan o'Brien
Engelbrektskyrkans klocktorn-
 håller mig sällskap när jag ligger vaken på nätterna 

2 kommentarer: