tisdag 25 oktober 2011

Nä nu tog jag i för hårt

Idag har jag tagit 3 (tre!!) promenader, en för att det var en fin dag och jag ska utnyttja solljuset för att undvika att sjunka ner i en höstsvacka, en för att inhandla en present till systerdottern som fyller 3 imorgon och en fram och tillbaka till kören. Ingen av dem var särskilt lång och inte gick jag snabbt, men min kropp skriker i protest. Det där var FÖR långt, för mycket och inte bra. Ont i rygg, ben, höfter och fogar. Imorgon blir det buss när jag ska till barnmorskan.

Har hunnit bjuda Camilla på lunch och Nadja på middag idag. Det blir billiga maträtter som lämpar sig för storkok nu när plånboken är smalare än smalast. 6 frysta lådor blev det över till mig av kikärtsgryta och rotfruktsfräs.

Nu ropar Ola att jag ska komma och sova. Vi camperar ihop igen i dubbelsängen, men han kör öronproppar :) madrass finns redo när jag ligger vaken mitt i nätterna och behöver miljöombyte. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar