måndag 10 oktober 2011

Helgen som var

 Hösten är fin nu. Kommer säkert att vara det ett par veckor till. Vi har ju haft en varm och skön höst hittills så i helgen blev jag lite förvånad när det var krispigt och kallt trots solen. Vi promenerade till Hagaparken på lördagen och var på Skansen med syster och lilla E på söndagen. Jag vaggar fram och får ont när jag går längre sträckor, men samtidigt behöver jag röra på mig för att kunna sova på nätterna. Klurigt det där. Under den kommande veckan ska jag hitta på något varje dag, dejta lite hemmavarande kompisar och deras bebisar, träffa barnmorskan, förhoppningsvis orkar jag simma ett par gånger om rygg och fogar tillåter. Ska också sova och slappa i soffan. Kanske köpa nån DVD-box med nån serie jag inte sett. Tips någon?


Mot fika i Koppartälten

O och lilla E kikar på kor på Skansen

Lilla E med spring i benen

Herr och fru

Påfågeln ville gärna smaka korvbröd

2 kommentarer:

  1. Du kan kika på Cougar Town. Det tycker jag är en rolig serie. :D

    SvaraRadera
  2. Jag har Gilmore Girls-boxen om du vill låna!
    /Jessica

    SvaraRadera