söndag 30 oktober 2011

Magen och hösten

Mycket gravidare än såhär blir jag väl knappast. Låtsas inte om att jag skulle kunna gå över 2 veckor och därmed få dras med magen i 4 veckor till. Ställer in mig på att klara en dag till i taget och fascineras över hur mycket huden verkar kunna töjas ut. Nu har vi ställt om klockorna och november står för dörren vilket är lika läskigt varje år eftersom november brukar betyda godnattmössa för mig och humöret. Är tacksam över att oktober innehållit så många fina soliga och färgstarka dagar och att jag nästan varje dag lyckats ta mig ut en sväng i friska luften. Här kommer lite mage från förra veckan och nu i helgen. 



Mage v 38+0

2 kommentarer:

  1. Vilken fin mage du har Elin. Men jag vet, det är tungt nu. Och jag hoppas mitt gissade datum är fel och att din lille kommer snart! Men hoppas november nu kommer bli en positiv månad i ditt liv eftersom er lille kommer fylla år. :) Kram kram// Sussi

    SvaraRadera
  2. Elin, det verkligen strålar och dig och din gravidmage, vackert!

    SvaraRadera