måndag 19 mars 2012

Vem är hon lik?





6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. En asskön blandning tycker jag!!

    SvaraRadera
  3. MIG!
    haha...skoja! Jag tycker ju att hon är mest lik dig, men det är nog för att jag umgås mest med dig och inte med mr Sylvan. ;) hehe
    Men jag tror egentligen hon är lik mig.........
    haha! kram!

    SvaraRadera
  4. Håller med om att hon är en jättefin blandning :)

    SvaraRadera
  5. Ja. Nu är det en fin fin blandning. I början var det mycket Ola, men det jämnar snabbt ut sig. Söt är hon iaf. :-)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker ibland att jag ser en kopia av Ola som liten, men sen har jag inte sett några bilder på dig Elin som lilliten. Du får lägga upp två nya bilder på dig och Ola som små och ställa om frågan :)

    SvaraRadera