lördag 10 mars 2012

Rubrik på den?

Igår mitt i deppet fick jag napp att luncha med Jenny och hennes kompis innan jag tittade förbi jobbet. Härligt var det! Pepp är hennes ledord, och det behövde jag verkligen just då!

Sen pratade jag med syster E på kvällen och fick klartecken på att hon kan passa lilla V hela kvällen och natten idag. Wey! Jag ska på Jennys 25-årsfest och kände att jag skulle få slå knut på mig själv med Vallylogistiken för att få till det med O out of town, men nu så! Känns både sjukt skönt, spännande och lite läskigt att lämna henne. Men det är nog bättre att prova nu än om ett par månader då hon troligen är mer mammig. Ska lämna henne i eftermiddag och sen åka hem och lyxfixa till mig ifred!!!!! Kanske fixa håret fint till och med! Ska tanka vallylukt och goselår och små rivsfingrar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar