torsdag 29 mars 2012

100 järn och 3 gånger är rutin

Idag har vi haft 100 järn i elden. Först en timmes promenad med Dalkullan och Minstingen i mammagruppen därefter lunch och "lek" för de små.

Lite senare kom min kära pappa aka Betongkungen och kollade på vår källare med sin kompis Igor. Här ska gjutas golv med mera så att O kan få sin snickarboa.

Sen lite snabb matlagning och så kom storasyster Å för att passa Vally en sväng så att jag kom iväg på träningen när O var på AW. 3 gånger nu, nu ör det en vana! Gick bra på passet förutom att jag klev snett och vrickade foten lite och att det var en sån där friskisvärd (gubbe 60 plus) som tagit på sig rollen som träningspolis och i all välmening ( hoppas jag) rättade mig flera gånger... Nu tar du fel arm, Här ska du jobba med höften, Har du stukat foten med mera. Inte visste jag att jag fått en PT på köpet. Hoppas att jag slipper'n nästa gång för det där var ju mindre pepp.

1 kommentar:

  1. Glöm nu inte vad nästa inlägg ska handla om! :)
    Fint att ses ikväll. Kram!

    /Lisa

    SvaraRadera