torsdag 19 januari 2012

Vi som var i Egypten

Här är hela brokiga familjen som var på resa ihop. Tänkte passa på att presentera min stora och generationsförvirrade familj (jag är ju sladdis och syster Åsa fick barn tidigt och syster Erica fick barn sent så alla åldrar är representerade).

Från vänster: Mimmi (Eas dotter), Pelle (syster Åsas sambo), Lukas ( syster Åsas yngsta son), Sara (Lukas flickvän), jag och Vally, Ea (pappas fru), pappa (jubilaren själv på 70-årsdagen) Sofia (Pontus sambo), Pontus (syster Åsas äldste son), Erica ( min äldsta syster), Inge (syster Ericas man), Ola ( min älskling) bakom Ola står Mimmis son Vilgot och Ainas son Marc Angelo. Nedre raden är Tyra ( Mimmis dotter), Aina (Eas yngsta dotter) och Emelie (syster Ericas dotter). På bilden saknas Åsa min mellansyster och Daniel, Mimmis sambo.

1 kommentar:

  1. Härlig skara! Vad roligt att åka med familjen så där! Kram // Sussi

    SvaraRadera