torsdag 19 januari 2012

Vallys nya kille

 Jag panikar lite över att försöka hinna med att flyttpacka. Vally tycker det är astråkigt att packa. Vi provar med henne framvänd i selen men som ni ser var hon inte helt tillfreds med lösningen... Får väl fortsätta underhålla henne och förlita mig på att jag hinner packa på söndag när syster yster hjälper till och i veckan när Helen och/eller Mathilda kommer och hjälper mig hålla ställningarna så jag får packa. Vally är ingen liten bebis längre minsann...
 ... men det är Melvin! Välkommen till världen lilla skrutt. Vilket litet pipskrik han hade lilla sötnosen. Ni ser här fina mamma Susanne: aka Vallys blivande svärmor. Arrangerade äktenskap is the shit :)



2 kommentarer:

  1. Vilka sötingar :) Lilly är gärna tärna på bröllopet ;)
    Jag och Lilly kommer på torsdag...

    SvaraRadera
  2. Himla nyfiken bara. Hur kom ni på namnet Vally?
    Jag trodde att min dotter var den enda ungen i världen som hette det.

    Mvh

    forandringen.blogg.se

    SvaraRadera