torsdag 26 januari 2012

Avslut

Det har varit 3 fantastiska och innehållsrika år i vår fantastiska stadsvåning. Skruvade just ner dörrskylten och insåg för 500'e gången att vi inte ändrat namn på den sen bröllopet. Det är alltid läskigt att ta steget mot något nytt. Man vet vad man har men inte vad man får. 

Jag är tacksam över att ha fått spendera några härliga år som Dink'are (double incom no kids) mitt i hjärtat av huvudstaden. Vi har haft några bra fester här, vi har planerat bröllop här, haft massor med stämrep med kören här, Vally blev till här, jag har varje dag jag bott här känt mig lyckligt lottad över att få bo så fint! Känner mig ganska klar med det här livet nu, känner att jag inte vill att Vally ska växa upp här i storstadsstressen, men det betyder inte att jag inte kommer sakna det! Jag är nu otroligt sliten efter ca 4 månader utan ordentlig sömn och tusen nya saker som hänt och på det en intensiv månad av målning och flyttpackning och jag längtar nu efter att komma till ro. Hitta en rutin i allt det nya. Jag hoppas så att det ska bli bra det här. Ska nu försöka sova några timmar innan flyttgubbarna kommer imorgon bitti. Misstänker att det kommer vara 1000 tankar i huvudet. Imorgon är vi Huddingebor. God natt!

2 kommentarer:

  1. Härliga minnen i en härlig lägenhet. Men tänk så många nya fina stunder och minnen ni kommer få i huset. :) lilla Vally som växer upp i det gröna. Det kommer bli jättebra och stans puls finns ju kvar när det lockar. :) hoppas flytten går bra! Varm lyckatill kram// Sussi och Leo (som ligger och sprattlar bredvid mig)

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli fantastiskt! Vi längtar till att få komma och hälsa på i det fina huset!
    /Jessica

    SvaraRadera