tisdag 23 april 2013

Nya livet?

Just nu är det mycket såhär. Barn som inte vill släppa mig, nappen eller bästa elefanten TotTot. Och så är vi förkylda. Och jag känner för var dag som går hur min kropp förfaller. Det är nu typ 3 veckor sen jag tränade sist och jag kan inte för mitt liv förstå hur det ska gå att kombinera det nya livet med 85% jobb, dagisbarn, klängbarn, vakennattbarn och altanbygge och behov att sova kl 21 med träning. Särskilt som duscharna på gymmet på jobbet har stängt för renovering. Hur löser ni ekvationen kära vänner och läsare? Jag är för tusan anmäld till tjejmilen.

1 kommentar:

  1. Vännen min, det är kanske läge att sänka kraven lite. Plocka bort en grej. Satsa på Tjejmilen, spring om du kan, gå om du inte orkar. Låt det bli som det blir! Det är ju inte förrän i augusti och under semestern kommer det kanske att finnas tid och ork för lite diciplin i träningsfrågan. Eller inte, det är också okej. Tills dess - let it go. Kram!

    SvaraRadera