tisdag 9 april 2013

Knarkar resesidor


Jag skriver inte mycket nu och det beror på att varje surfstund just nu gått till att googla bloggar och hotellsidor och dregla över beskrivningar av fantastiska stränder, restauranger och beach bungalows i Thailand. Jag får hög puls och lätt frossa av det, så exalterad blir jag av att tänka på att resa bort! Jag är så otroligt peppad!

I vardagen går för övrigt dagisinskolningen bra och damen finner sig i att bli lämnad och är lite frågande men inte ledsen. Vi kör kortare invänjningsdagar 9-14.30 denna vecka. Nästa vecka ska vi förhoppningsvis kunna köra fulla dagar 8-15.45.

3 kommentarer:

  1. Kul att det går så bra!!! Grattis för det!!!

    SvaraRadera
  2. Hurra jag grejade att kommentera för första gången!!!!
    Har försökt minst 20 gånger innan men misslyckats!
    Nu tror jag att jag kan det!!!

    SvaraRadera