söndag 28 april 2013

Framsteg i trädgården

Det går med ett rasande tempo. O har med sällskap av sin pappa nästan färdigställt däcket. Nu har vi därför ett livsfarligt stup som viskar löften om sommarkvällar med rosé när vi får dit ett räcke och solen värmer längre. Jag och Vally har hållit oss borta från stupet. Så långt borta som på Ikea där hör och häpna turkos är årets färg!!! Jag gick bananas!!! Och på Zetas. Och så har vi lekt med kusiner och mostrar och fastrar och Dalkullor och småmasar. Fint fint!

3 kommentarer:

  1. Jag älskar vårt trädäck som vi har på landet så mycket att jag skulle ligga med det - om jag var ett tryckimpregnerat virke alltså. Bra byggt och bra fantiserat om rosékvällar. Bara bra allt helt enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jag vill nog hellre ligga på än med vårt däck :)

      Radera
  2. Oooh! Vilket fint trädäck!

    SvaraRadera