tisdag 18 december 2012

När vi njöt av Luciakonsert

Min fina kör Stockholms universitetskör höll Luciakonsert i aulan på socialhögskolan ikväll och jag och Vally var där. Det lät fantastiskt bra! Tonerna var rena och programmet var kanon med flera av mina önskemål från min tid i musikrådet (staffansvisa från orust som är mycket svängig och in the blek midwinter som är så gråtfin!) Vally skötte sig exemplariskt, diggade och var tyst och lugn och mutades med pepparkakor. Jag hade så gärna varit med och sjungit men jag njöt av att lyssna!

2 kommentarer:

  1. M är i Tallinn och att E Bergström skulle vara tyst under luciakonserten känns föga troligt så jag fick varken sjunga eller lyssna. Fy bubblan! Men imorgon är det ettårskalas för MysMelvin i Viksjö!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade man ju velat uppleva. Målbrottserik tar ton :) Det var många bebisar där och vissa var inte så tysta som LD. Hälsa mysmelvin!

      Radera