måndag 10 december 2012

När jag återgick till gymet

7.05 Efter min operation för en dryg månad sen har jag inte tränat alls. Jag fick tillsägelsen att inte träna tills efterblödningarna slutat. Så himla typiskt efter sommarens och höstens intensiva träningsprogram att jag skulle behöva tappa stinget helt. Men idag! Idag är jag på väg till jobbet tidigare än vanligt för att göra come back i gymmet i källaren. Det är surt att komma ifrån den där självklarheten att jag tränar varannan dag och springer en mil utan problem. Nu får jag börja om fast utan tid och i en tid då det är mörkt och massor med snö. Så nu hoppas jag att löpbandet är ledigt när jag kommer!

9.30 Det var det! 4 km och lite situps och rygglyft fick det bli och tomatröd med eftersvettningar gled jag in 8.15 på kontoret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar