lördag 3 december 2011

Mordnatt råder...

Finaste Stockholms universitetskörs festeri ställer till med julfest, och inte vilken julfest som helst utan en mordgåtafest! Har alltid velat gå på en sån! Nu är jag tilldelad rollen Regina Rosenkind, tomtefars personliga assistent som genom att använda kvinnlig list och sina kvinnliga attribut (läs amningsbazoongas) vill försöka ta sig till en högre post i tomteimperiet. Jag har tydligen affärer och flirtar med både den ena och den andra. O skickade iväg mig med förmaningen: glöm inte vem du är gift med och "jag vill inte behöva hämta dig på Maria". Har pumpat så det borde räcka för en helkväll och O har lovat att låta mig sova hela natten och ta all matning. Ska bli underbart!

5 kommentarer:

  1. Heja. Vad fina du såg ut. Hoppas du hade kul och att du sov gott. :-) / Sussi

    SvaraRadera
  2. Oh, hade mördat för att få se detta skådespel :)
    Hoppas du hade en fantastisk kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. wohoo! hoppas festen blev lyckad!
    /Jessica

    SvaraRadera
  4. Det var underbart att du var med!
    Snyggare än någonsin!!!!

    SvaraRadera
  5. Haha, snyggaste assistenten, lätt :) Och kul med mordgåta, hoppas att det blev en rolig kväll! :)

    Sv: Det är så delade känslor, jag välkomnar och glädjs över varje framsteg, men samtidigt sörjer jag den tiden som aldrig kommer igen..Att man inte bara ska kunna vara nöjd och glad ;)

    SvaraRadera